August 16, 2011

Lame tak update kat sini ..
Sibuk ..
Menimbun2 keje tak abes-abes ..
Rase cam dah tak berdaya n terdaya je lagi nak teruskan semua ni ...
Terkadang terfikir nak give up je ..
Redha seredha redhanye .. L
Tapi mengenangkan terlalu banyak lagi yang masih belum di gapai ..
Terlalu banyak lagi harapan yg tersandar kat bahu ni ..
Terlalu banyak ..
                                                              
Berpuntal-puntal urat otak aku ..
Macammacam dalam kepala ..
Family jauh, kawankawan jauh ..
Sadis betol hidup ni ..
Bila ntah nak berakhir ..
Bila ntah nak berpenghujung ..
Cakap pasal kawankawan teringat aku kawankawan kat “johor” ..
Rindunye aku ..
Dulu buat pape semue samesame ..
Sekarang semue kene sendiri ..

Hanya tuhan yang tau ..
Tiap hari tiap saat aku dengan penuh pengharapan yang diorang akan datang pada aku ..
Diorang akan ..
Datang dengan segunung sokongan ..
Datang dengan sejuta senyuman ..
Datang dengan selaut kebahagiaan ..
Tunggu .. tunggu .. dan terus tunggu ..
Tapi korang tak muncul pun ..
Sedih bukan kepalang aku .. :’(
Selalu je aku menafikan hati yang aku boleh hidup takde korang ...
Tapi ..
Hakikatnye tidakk !

Korang tau tak betapa susahnye aku teruskan harihari aku ...
Betapa perit jerihnye takde korang waktu aku
Sedih .. susah .. gelak ..berduka .. tertawa ..
Berbatu dah aku merantau
Berjuta jejak dah aku melangkah
Susahnye nak jumpe yang macam korang ..
Buat pape semua tak kene je ..

Bukan aku nak cakap takde manusia lain yang sempurna yang boleh aku kategorikan kawan terbaik tapi mungkin sebab aku tak jumpe lagi .. diorang kat sini baik jugak tapi yelaaa bila aku dah set kat minda yang terbaik kawan “johor” so diorang jela dalam HATI ni .. nak cari kawan sekarang ni payah .. yang ade sanggup samesame mase senang je bila susah .. emmm .. cam hampeh .. kawan camni aku rase nak korekorek je biji mata diorang .. sangatsangat selfish ! huhh !

Merontaronta jiwa aku ..
plez .. Stay by my side babe ..
plez ..




 The greatful memory
 ~yang sempurnakan suka duka aku adalah kamoo ~

Salam sayang .. rinduu .. peluk .. cium .. untuk korang ...  
^_____^


in the world friend is different than ur family .. at the same time friend can make u sad .. so, u must know what the meaning of friend and why u need some friend in your personal life ..




No comments:

Post a Comment